Portfolio / Toshiba Polska / To się nosi

  • To Się Nosi to nowy, zaproponowany przez nas koncept komunikacyjny współpracy firmy TOSHIBA z Mariuszem Przybylskim, podkreślający wspólne cechy laptopów marki i kreacji projektanta: innowacyjność, nowoczesność, elegancję oraz wysoką jakość.

    Hasło To Się Nosi z jednej strony nawiązuje do nazwy Toshiba, często przez swoich użytkowników nazywanej Tosią, z drugiej podkreśla lifestyle’owy wymiar użytkowania laptopów. Pod szyldem To Się Nosi promowaliśmy limitowaną kolekcję notebooków Toshiba z etui projektu Mariusza Przybylskiego, a także komunikowaliśmy zaangażowanie marki w organizację pokazów projektanta.

  • Sesja zdjęciowa

    Maj 2011

    Fotografie modeli w eleganckich kreacjach Mariusza Przybylskiego ze stylowymi skórzanymi etui zaprojektowanymi dla Toshiby stały się podstawą komunikacji bogato wyposażonych laptopów z serii Toshiba Portégé R830-10P. Etui jest dostępne wyłącznie z tym modelem laptopa.

  • Strona WWW

    Czerwiec 2011

    W ramach akcji To Się Nosi do każdego zakupionego modelu laptopa Toshiba Portégé R830-10P można zamówić etui z własnym monogramem z limitowanej kolekcji zaprojektowanej przez Mariusza Przybylskiego. Zamówienia przyjmowane są na dedykowanej stronie www.toshiba.pl/tosienosi.

    PAKAYA odpowiada za projekt, skład, kontent i oprogramowanie strony oraz obsługę zamówień.

  • Gala Businesswoman in Technology

    Czerwiec 2011

    Polska prapremiera etui na zamkniętej imprezie dla czytelniczek magazynu "Businesswoman & Life". Gościem specjalnym gali był Mariusz Przybylski, który przedstawił projekt To Się Nosi i odpowiadał na pytania uczestniczek.

    Zadaniem PAKAYA była obsługa eventu od strony Toshiba, w tym wyeksponowanie laptopów z etui, koordynacja udziału Mariusza Przybylskiego, obsługa osób zainteresowanych ofertą.

    Projekt spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem. W trakcie imprezy zostały zebrane pierwsze zamówienia na laptopy z etui.

  • Pokaz ULTRA w Berlinie

    Lipiec 2011

    Na Mercedes Benz-Fashion Week w Berlinie Mariusz Przybylski zaprezentował kolekcję ULTRA Wiosna/Lato 2012. Głównym sponsorem pokazu była Toshiba. Przy restrykcyjnych zasadach berlińskiego Fashion Week, gdzie obecność logo sponsora na wybiegu nie jest możliwa, noszone przez modeli etui były bardzo wyrazistym elementem łączącym kolekcję z marką Toshiba.

    PAKAYA zajęła się obsługą medialną: zaproszeniem i zorganizowaniem pobytu na imprezie kluczowych polskich dziennikarzy modowych oraz przygotowaniem i dystrybucją informacji prasowych. Zapraszamy do obejrzenia relacji z pokazu: http://youtu.be/Cd1cYPA-RVY

  • Konkurs na projekt koszulki fana

    Sierpień 2011

    Duża akcja na Facebooku, w której za pomocą specjalnej aplikacji fani mogli projektować i zgłaszać do konkursu koszulki inspirowane marką i produktami Toshiba. Jury przewodził Mariusz Przybylski. Nagrodami były ubrania z jego kolekcji oraz netbooki Toshiba.

    Podczas akcji prowadzony przez PAKAYA fanpage Toshiba zyskał ponad 7 tysięcy nowych fanów. Do konkursu zgłoszono około 5 tysięcy projektów koszulek.

    PAKAYA zapewniła: koncept akcji, zakładkę i aplikację konkursową, bieżącą komunikację na fanpage'u oraz logistykę nagród.

  • Pokaz ULTRA w Warszawie

    Wrzesień 2011

    Główną gwiazdą pokazu była Małgorzata Socha, która pojawiła się na wybiegu z etui To Się Nosi. Oprócz kreacji Mariusza Przybylskiego na imprezie zaprezentowane zostały innowacyjne produkty Toshiba: laptop i telewizor 3D bez okularów. Usytuowanie otwartego stoiska marki na głównym trakcie komunikacyjnym zapewniło jej spontaniczne publikacje prasowe - celebryci byli często fotografowani na tle logo Toshiba.

    PAKAYA zorganizowała i obsłużyła stoisko Toshiba, negocjowała udział Małgorzaty Sochy w pokazie, przygotowała i rozdystrybuowała informacje prasowe.

  • Materiały promocyjne

    Akcję To Się Nosi wspierały eleganckie materiały promocyjne w punktach sprzedaży. PAKAYA zaprojektowała je, wyprodukowała oraz dostarczyła do sklepów.

  • Publikacje prasowe

    Współpraca Toshiba z Mariuszem Przybylskim spotkała się z zainteresowaniem prasy lifestyle’owej owocując znaczną liczbą publikacji. Część z nich przygotowała PAKAYA w formie advertoriali.

W projekcie marketingowym, tak jak w pokazie mody, kluczowe jest to, co dzieje się na backstage'u. Kreatywność, profesjonalizm i sprawna organizacja są tu niezwykle cenne. Cieszę się, że backstage mojej współpracy z Toshibą zapewnia PAKAYA.

Mariusz Przybylski

Projektant mody

X
Na górę