Portfolio / Toshiba Polska / Dobrze że jesteś

  • Zrealizowaliśmy pierwszą na polskim rynku kampanię wizerunkową marki Toshiba. Główne cele projektu to ocieplenie wizerunku marki oraz przybliżenie konsumentom szerokiego portfolio produktów, które towarzyszą użytkownikowi niemal w każdej dziedzinie życia zawodowego, osobistego i rodzinnego.

    Wiodącym medium kampanii jest telewizja, wspierana przez prasę, online oraz kino. PAKAYA odpowiedzialna jest za kreację i kompleksową koordynację projektu.

    Czas trwania kampanii: Październik 2012 – Styczeń 2013

  • REKLAMA TV

    Wrzesień 2012 (realizacja)

    Autentyczne emocje aktorów (w większości debiutantów), intrygujące światło (ekrany LED zamiast standardowego sprzętu oświetleniowego) plus nastrojowa muzyka Jona Hopkinsa tworzą unikalny klimat spotu, który na tle bloku reklamowego wybija się swoim eleganckim, artystycznym charakterem.

  • REKLAMA TV / Teaser

    Kampania rozpoczęła się kilkudniowym teaserem telewizyjnym – bardziej statyczną, hipnotyczną wersją spotu, której celem było wyróżnienie się w bloku reklamowym, przyciągnięcie uwagi użytkowników i wprowadzenie nastroju oczekiwania na to „co zdarzy się jutro”.

  • REKLAMA TV / Making-of

    20 godzin zdjęciowych, 60 osób na planie, 11 różnych scenografii, 30 produktów Toshiba w finałowej scenie, 4,5 godziny = 3,5 terabajtów nakręconego materiału HD. I z tego wszystkiego tylko... 2 x 30 plus 1 x 15 sekund spotu :)

  • LANDING PAGE

    Na stronie WWW kluczowe hasła kampanii: ODKRYWAJ, POZNAWAJ, PRZEŻYWAJ zostały rozwinięte o prezentację poszczególnych grup produktowych z portfolio Klienta.

    www.toshiba.pl/dobrzezejestes

Stworzenie spotu telewizyjnego to prawie tak samo skomplikowane zadanie jak wykonanie telewizora. A ponieważ w tym drugim jesteśmy mistrzami, pierwsze również postanowiliśmy powierzyć profesjonalistom. PAKAYA, dobrze że jesteś.

Krzysztof Lis

Country Manager Toshiba Poland

X
Na górę